fa با مصوبه تلفیق در سال 99 تنها با مجوز سازمان استخدامی جذب نیرو ممکن است عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در سال آتی تنها با مجوز آزمون اداری و استخدامی و تأمین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه جذب نیرو برای دستگاه‌های اجرایی ممکن خواهد بود. 1/20/2020 4:57:55 PM 1/20/2020 4:57:28 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99

با مصوبه تلفیق در سال 99 تنها با مجوز سازمان استخدامی جذب نیرو ممکن است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در سال آتی تنها با مجوز آزمون اداری و استخدامی و تأمین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه جذب نیرو برای دستگاه‌های اجرایی ممکن خواهد بود.
دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 16:57
با مصوبه تلفیق در سال 99 تنها با مجوز سازمان استخدامی جذب نیرو ممکن است
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امشب خود مصوب کردند که حقوق کارکنان دولت به صورت متمرکز و از حساب خزانه پرداخت شود.
وی افزود: همچنین براساس مصوبه امشب کمیسیون مستمری مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی نیز از سال 99 مستقیماً از محل خزانه پرداخت می‌شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه امشب کمیسیون تلفیق جذب نیرو برای دستگاه‌های اجرایی در سال آینده تنها با اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و نیز تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه میسر است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی