fa صنعتگران فارغ‌التحصیلان بیکار را جذب کنند استاندار یزد گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان باید در کنار راهبردهای توسعه‌ای بحث به‌کارگیری نیروها به‌ویژه فارغ‌التحصیلان بومی را در دستور کار خود قرار دهند. 1/21/2020 5:17:21 PM 1/21/2020 5:17:13 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
طالبی:

صنعتگران فارغ‌التحصیلان بیکار را جذب کنند

استاندار یزد گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان باید در کنار راهبردهای توسعه‌ای بحث به‌کارگیری نیروها به‌ویژه فارغ‌التحصیلان بومی را در دستور کار خود قرار دهند.
سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 17:17
صنعتگران فارغ‌التحصیلان بیکار را جذب کنند
به گزارش ایلنا، «محمدعلی طالبی» در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی استان گفت: به نظر می‌رسد ظرفیت استان بیش از آن چیزی است که امروز فعال شده و می‌توانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و کشوری یک جهش جدی در اقتصاد و صادرات استان به وجود بیاوریم.
وی تشکیل کارگروه ویژه توسعه ارتباطات با کشورهای اوراسیا را ظرفیت خوبی برای پیشبرد برنامه‌ها در حوزه صادرات استان یزد دانست و افزود: صادرکنندگان یزدی باید با برنامه‌ریزی سریع در حوزه اوراسیا فعال و از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.
استاندار یزد تنوع بازار را ازجمله ویژگی‌های یزد در حوزه صادرات دانست و بیان کرد: حمایت از صادرات نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.
طالبی با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان، تصریح کرد: مشکلات مسیر صادرات برای تولیدکنندگان باید با ورود حاکمیت هموار شود
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری در استان یزد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده حدود ۳۰ درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی است.
استاندار یزد بیکار بودن نیروی‌های بومی را چالش جدی دانست و با بیان اینکه بیکاری بومی‌ها توجیه ندارد، تأکید کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان باید در کنار راهبردهای توسعه‌ای بحث به‌کارگیری نیروها به‌ویژه فارغ‌التحصیلان بومی را در دستور کار خود قرار دهند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی