fa بهره مندی بیش از ۲ هزار طرح از تسهیلات اشتغال پایدار بیش از ۲ هزار و ۷۶۱ طرح از تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بهره مند شدند. 3/10/2020 4:44:51 PM 3/10/2020 4:44:03 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

بهره مندی بیش از ۲ هزار طرح از تسهیلات اشتغال پایدار

بیش از ۲ هزار و ۷۶۱ طرح از تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بهره مند شدند.
سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 16:44
بهره مندی بیش از ۲ هزار طرح از تسهیلات اشتغال پایدار
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:  بیش از ۳ هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.
او  در تشریح عملکرد استان در اجرای طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری افزود: تا کنون تعداد ۳ هزار و ۴۴۷ طرح به مبلغ ۵۵۵۳.۴ میلیارد ریال به بانک‌های استان جهت بررسی و تایید صلاحیت فنی و اعتباری ارسال شده است.
اشرفی ادامه داد: از این تعداد ۲۷۸۰ طرح به مبلغ ۳۵۱۶.۵ میلیارد ریال با پیش بینی ایجاد ۶ هزار و ۴۴۷ فرصت شغلی به تصویب رسیده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان، تعداد ۲ هزار و۷۶۱ طرح به مبلغ ۳۲۰۵.۲ میلیارد ریال و پیش بینی ۶۰۷۹ فرصت شغلی، موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
اشرفی بیان کرد: به ترتیب شهرستان‌های بیرجند، قاینات  و طبس با ۳۸۹، ۳۶۳ و ۳۴۹ بیشترین تعداد طرح‌های پرداخت شده تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را داشته است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی