fa هیچ شرکتی حق اخراج کارمندان خود به بهانه شیوع کرونا را ندارد سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان در پاسخ به ایسنا گفت: به سادگی نمی توان استان و یا حتی شهر اصفهان را با شرایط جغرافیایی خاصی که دارد قرنطینه کرد. 3/15/2020 4:43:38 PM 3/15/2020 4:43:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان:

هیچ شرکتی حق اخراج کارمندان خود به بهانه شیوع کرونا را ندارد

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان در پاسخ به ایسنا گفت: به سادگی نمی توان استان و یا حتی شهر اصفهان را با شرایط جغرافیایی خاصی که دارد قرنطینه کرد.
یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:43
هیچ شرکتی حق اخراج کارمندان خود به بهانه شیوع کرونا را ندارد
حجت الله غلامی عصر امروز (شنبه - بیست و چهارم اسفندماه) در نشست خبری آنلاین در اینستاگرام، اظهار کرد: آنچه در خصوص صنایع بزرگ تصمیم گرفته شده این است که مدیریت کارکنان و تعطیلی آنان به عهده هیئت مدیره این صنایع است و اولین اقدام این صنایع دادن مرخصی به افراد دارای بیماری های خاص بود.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص صنایع تصمیم گرفته شد تا تعدادی از صنایع که تامین نیازهای اولیه مردم به عهده آنان نبود کارگران خود را به حداقل برسانند تا  از  تجمع ها جلوگیری کنند.
ه گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: تمام هم و غم مدیریت استان این است که مراکز پر جمعیت به حداقل برسند و در عین حال ضربه ای به تولیدات اصفهان وارد نشود که در همین خصوص صنایعی مانند ذوب آهن، فولاد مبارکه و ... به جمع بندی تولید با حداقل پرسنل رسیده اند.
غلامی در پاسخ به سوال ایسنا در ارتباط با اخراج کارکنان برخی از شرکت های خصوصی به بهانه شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: هیچ شرکت و واحد تولید حق اخراج کارکنان خود به بهانه کرونا را ندارد و در صورت این اتفاق کارکنان این شرکت ها و واحدها می توانند به اداره کار مراجعه کند.
وی در خصوص تاثیر مدیریت زمانی در تعطیلی مدارس اظهار کرد: یکی از عاقلانه ترین تصمیم هایی که در ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان گرفته شد، هماهنگی مدیریت زمانی تصمیمات بود، زیرا تا زمانی که مقدمات یک امر فراهم نشود اگر اقدامی صورت گیرد آن اقدام ضد ارزش خواهد بود، به بیانی دیگر زمانی که برای خانواده ها هدف از تعطیلی مدارس روشن نشده بود با تعطیلی مدارس مشاهده کردیم که خانواده ها با فرزندان خود در سطح شهر به تردد می پرداختند و حتی بعضاً به مسافرت‌های مقطعی می رفتند، اما در استان اصفهان ابتدا مقدمات تعطیلی فراهم و ماندن در خانه در اولویت قرار داده شد و سپس مدارس تعطیل شدند.
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان در خصوص روند غربالگری در ورودی های استان گفت: ابتدا برپایی ۱۴ ایستگاه کنترل ورودی استان اصفهان با هدف پیشگیری از سفرهای نوروزی در ستاد مبارزه با کرونا استان به تصویب رسید، اما لازمه پیشگیری از سفرهای نوروزی مصوبه ستاد ملی است و نمی‌توان خلاف این مصوبات در استان رفتار کرد اما با این وجود هرکدام از این ۱۴ ایستگاه به یک تیم پانزده نفره مجهز شدند تا به غربالگری و هدایت مردم در ورودی استان بپردازند.
غلامی افزود: به جز تب سنجی، غربالگری و ثبت در سامانه سیب این اکیپ ها در ورودی های استان موظف اند افراد را نسبت به عدم سفر به اصفهان و اینکه اصفهان هیچ شرایطی برای پذیرش مهمان در هتل‌ها و مهمان پذیرها ندارد، توجیه کنند.
وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر شایعات متعدد در خصوص قرنطینه استان اصفهان تاکید کرد: برای قرنطینه یک استان باید تمام امکانات لازم مهیا شود که به بیانی این امر امکان پذیر نخواهد بود و به سادگی نمی توان استان و یا حتی شهر اصفهان را با شرایط جغرافیایی خاصی که دارد قرنطینه کرد و در این خصوص از شهروندان انتظار می‌رود تا حد ممکن در خانه های خود بمانند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی