fa نمایشگاه‌کار دانشگاه شریف مهرماه برگزار می شود نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها مهرماه برگزار می شود. 8/26/2018 12:52:03 PM 8/26/2018 12:51:55 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

نمایشگاه‌کار دانشگاه شریف مهرماه برگزار می شود

نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها مهرماه برگزار می شود.
یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 12:52
نمایشگاه‌کار دانشگاه شریف مهرماه برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، نهمین نمایشگاه‌ کار دانشگاه صنعتی شریف روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان‌کار و شرکت‌ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌های خود در آن حضور خواهند داشت.
محمد شریف خانی دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف گفت: هدف این نمایشگاه معرفی فرصت‌های شغلی موجود برای کارجویان است.
وی افزود: معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب و کار جدید، ارائه ایده به کارجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.
دبیر نهمین نمایشگاه‌کار دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازارکار، رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما، امکان جذب نیرو توسط کارفرمایان، آشنایی با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت‌های کارآفرین، معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه‌مرتبط با رشته‌تحصیلی، شناسایی علایق و استعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنا شدن کارجویان، دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارت‌های شغلی، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کاریابی، گسترش خدمات مشاوره‌ شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی در بازارکار و ایجاد یک محیط جدید و انگیزشی برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما از دیگر اولویت های برگزاری این نمایشگاه است.
شریف خانی گفت: استخدام، آموزش و کارآموزی، مراکز دولتی، کارآفرینی و خدمات شغلی چهار محور اصلی برپایی این نمایشگاه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه‌کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه در وب سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت نام کنند.
نمایشگاه‌ کار دانشگاه صنعتی شریف بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود و می توان از آن بعنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی