fa توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب دانش آموختگان وزیر علوم گفت: بر خلاف دوران گذشته، برنامه امروز وزارت علوم در دولت دوازدهم نه در ایجاد رشته‌های دانشگاهی تکراری و غیرکاربردی بلکه توجه به مزیت‌های منطقه‌ای بویژه ظرفیت‌های بخش خصوصی و بازار کار برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی است. 8/31/2018 4:30:51 PM 8/31/2018 4:30:47 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
وزیر علوم تاکید کرد

توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب دانش آموختگان

وزیر علوم گفت: بر خلاف دوران گذشته، برنامه امروز وزارت علوم در دولت دوازدهم نه در ایجاد رشته‌های دانشگاهی تکراری و غیرکاربردی بلکه توجه به مزیت‌های منطقه‌ای بویژه ظرفیت‌های بخش خصوصی و بازار کار برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی است.
جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 16:30
توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب دانش آموختگان
به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در آیین افتتاح همزمان ۱۵۸ پروژه شهرستان شاهرود در محل سالن همایش‌های پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود،ضمن بیان این مطلب گفت: وزارت علوم در راستای توسعه همه جانبه کشور، تقویت شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل طرح‌های پژوهشی به فناوری و محصولات تجاری را از برنامه‌های اصلی خود قرار داده است.
وزیر علوم با اشاره به طرح ساماندهی آموزش عالی، گفت: هم در قانون برنامه ششم و هم در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی این امر به ما تکلیف شده که برای ساماندهی دو هزار ۸۵۶ مرکز آموزش عالی برنامه ریزی کنیم.
دکتر غلامی گفت: ساماندهی مراکز علمی و تحقیقاتی بحث کلان ملی است اما مأموریت گرا کردن مراکز آموزشی در سطح ملی و حتی فراملی برای بالا نگه‌داشتن پرچم پیشرویی فناوری به نام ایران اسلامی در کنار مقوله پیوند دانشگاه‌ها و صنعت و همچنین ارتباط و پیوند دانشگاه‌ها و جامعه، از رویکردهای اصلی وزارت علوم محسوب می‌شوند.
وزیر علوم گفت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که با اجرای طرح ساماندهی آموزش عالی، مراکز بزرگ، قوی و با امکانات مناسب جهت فعالیت آموزشی و پژوهشی را جایگزین مراکز آموزش عالی کوچک، با امکانات محدود و پراکنده در کشور کنیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی با تاکید بر توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: هر دستگاه اجرایی و یا بخشی از صنعت که از دانشگاه‌ها درخواست همکاری کنند از آن استقبال می‌کنیم و وزارت علوم از همکاری دانشگاه‌ها با همه بخش‌های جامعه از جمله صنایع حمایت همه جانبه می‌کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی