fa تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت امضا شد تفاهم‌نامه‌هایی بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید. 9/24/2018 10:17:46 PM 9/24/2018 10:16:02 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/09/1809103329_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/09/1809103329_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
با حضور دکتر طهرانچی؛

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت امضا شد

تفاهم‌نامه‌هایی بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.
دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 22:17
تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت امضا شد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در 31 استان کشور قابل اجراست و بر اساس آن تمامی دانشجویان در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از وام با کارمزد سه درصد استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: به‌زودی کارت هوشمند که تمامی تراکنش‌های مالی دانشجو و دانشگاه را مدیریت می‌کند، تولید می‌شود.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی خیر و برکت برای دانشجویان و جامعه هدف داشته باشد.
بر اساس این تفاهم‌نامه که با هدف کمک به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی به امضا رسید، هر یک از دانشجویان می‌توانند تا سقف 200 میلیون ریال از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند.
تفاوت تسهیلات ارائه شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سایر بانک‌ها بر مبنای عقد قرض‌الحسنه با کارمزد سه درصد و دوره بازپرداخت 24، 36 و 48 ماهه است.
این تفاهم‌نامه به امضای عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.
امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه رسالت
همچنین پورعباس در مراسم امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه رسالت با بیان اینکه این بانک یکی از بانک‌هایی است که در راستای ارائه تسهیلات دانشجویی با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خود را آغاز می‌کند، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه رسالت، تسهیلات دانشجویی تا سقف 30 میلیون تومان با نرخ کارمزد دو درصد و بازپرداخت 10 تا 40 ماهه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.
محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز با بیان اینکه این بانک به دنبال ارائه خدمات بانکی شرعی، آسان و ارزان است، گفت: رسالتِ بانک قرض‌الحسنه «رسالت» صرفاً فعالیت بانکی نیست، بلکه به دنبال ایجاد شبکه توسعه اجتماعی هستیم که گسترش فرهنگ همیاری اجتماعی، سنت الهی قرض‌الحسنه و کارآفرینی ازجمله اهداف ماست.
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت با گسترش فعالیت‌های الکترونیکی خود تلاش دارد بهترین و راحت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت وام دانشجویی هیچ‌گونه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و صرفاً یک بار برای احراز هویت باید به شعبه مراجعه کنند که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با همکاری رؤسای واحدها، یک همیار قرض‌الحسنه انتخاب کنیم تا نیازی برای مراجعه حضوری دانشجویان نباشد.
حسین‌زاده تأکید کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرآت و ثبت‌نام و معرفی بهبوددهنده اعتباری، نسبت به ثبت درخواست تسهیلات دانشجویی اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی