fa اولین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار می‌شود شرکت ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف، جهت شناسایی افراد مستعد تازه فارغ التحصیل و پرورش رهبران آینده سازمان، اقدام به ایجاد مرکز توسعه شغلی ایرانسل نموده است. 10/16/2018 1:15:55 PM 10/16/2018 1:15:40 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
فرصتی برای دانشجویان سال آخر و تازه فارغ‌التحصیلان

اولین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار می‌شود

شرکت ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف، جهت شناسایی افراد مستعد تازه فارغ التحصیل و پرورش رهبران آینده سازمان، اقدام به ایجاد مرکز توسعه شغلی ایرانسل نموده است.
سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 13:15
اولین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار می‌شود
این مرکز در راه بهره‌مندی از استعداد و قابلیت‌های فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه‌های معتبر، طرح‌های متنوعی را برای شناسایی و توسعه قابلیت‌های علمی و عملی افراد در نظر گرفته است. از آنجا که با ارتباط اصولی دانشگاه و سازمان‌های فنی، شکوفایی صنعت و علم بیش از پیش محقق خواهد شد، خوب است که در این مسیر با همراهی هم قدم برداریم.
دانشجویان سال آخر و تازه فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای کارآموزی در ایرانسل در حوزه‌های زیر اقدام کنید:
شبکه مخابرات، منابع انسانی، بازاریابی، فروش، مالی و حسابداری، حقوقی، فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه از طریق سایت: https://cdc.irancell.ir/ اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی