fa اضافه تدریس معلمان در طرح «معلم تمام‌وقت» ماهانه پرداخت می‌شود مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش به تشریح طرح «معلم تمام‌وقت» پرداخت و گفت: این‌یک طرح اختیاری است که فعلاً شامل همکاران هنرآموز و متوسطه می‌شود. 10/27/2018 3:40:28 PM 10/27/2018 3:39:48 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

اضافه تدریس معلمان در طرح «معلم تمام‌وقت» ماهانه پرداخت می‌شود

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش به تشریح طرح «معلم تمام‌وقت» پرداخت و گفت: این‌یک طرح اختیاری است که فعلاً شامل همکاران هنرآموز و متوسطه می‌شود.
شنبه 5 آبان 1397 ساعت 15:40
اضافه تدریس معلمان در طرح «معلم تمام‌وقت» ماهانه پرداخت می‌شود
همکاران درصورت تمایل، می‌توانند شش ساعت اضافه تدریس در هفته داشته باشند که معادل آن را که تقریباً معادل با حق‌التدریس ساعتی است به حقوق همکاران در فیش‌های حقوقی اضافه خواهد شد. برخلاف حق‌التدریس که ممکن است پس از ماه‌ها دریافت شود؛ این اضافه تدریس به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود؛ یکی از مزیت‌های آن نیز پرداخت به‌صورت دوازده‌ماهه و محاسبه در حقوق بازنشستگی است.
به گزارش ایسنا، یار محمدحسین بر در نشست تخصصی هیئت‌های اندیشه‌ورز با توجه به بار مالی این طرح گفت: با توجه به محاسبات انجام گرفته با توجه به افزایش بودجه سنواتی سال‌های آینده، این طرح بودجه بیشتری را نخواهد خواست لذا با افزایش بودجه‌های سنواتی آموزش‌وپرورش قادر خواهیم بود بار مالی این طرح را جبران کنیم.
وی گفت: در مورد آموزگاران، این طرح اجرا نمی‌شود و طرح دیگری به شورای حقوق و دستمزد ارائه‌شده است که در صورت موافقت شورای حقوق و دستمزد آن را اعلام خواهیم کرد.
حسین بر درباره تبعیض‌هایی که در دریافتی کارکنان دولت وجود دارد اظهار کرد: همه‌کسانی که تحت قانون خدمات کشوری هستند، حکم‌های یکسانی دارند و تفاوت‌ها در دریافتی‌ها هست که این تبعیض‌ها را به وجود آورده است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتنی است پس از سخنان مدیرکل امور اداری و تشکیلات این جلسه به‌صورت پرسش و پاسخ اداره شد و نمایندگانی از مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی معلمان، کانون صنفی معلمان و سازمان معلمان ایران ابهامات و یا انتقادات خود را در مورد این طرح مطرح کردند.
شایان‌ذکر است، در این نشست عادل عبدی مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به برگزاری جلسات مشترک در هیئت‌های اندیشه‌ورز اظهار کرد: در طول جلسات به این نتیجه رسیدیم که لازم است در مورد طرح معلم تمام‌وقت جزییات آن مشخص شود و آگاهی‌های لازم نسبت به این طرح به وجود آید و نقدها و ابهامات تشکل‌ها در مورد این طرح مطرح شود تا مشکلات و نواقص احتمالی این قبیل طرح‌ها کاهش یابد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی