fa موج امید با جذب 40 هزار دانشجو معلم ایجاد شد سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مهمترین نقطه عطف از بدو تاسیس دانشگاه حضور رهبر معظم انقلاب در پردیس نسیبه بود، گفت: جذب 40 هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید موج امیدی ایجاد کرد. 10/31/2018 10:59:01 AM 10/31/2018 10:58:51 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان:

موج امید با جذب 40 هزار دانشجو معلم ایجاد شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مهمترین نقطه عطف از بدو تاسیس دانشگاه حضور رهبر معظم انقلاب در پردیس نسیبه بود، گفت: جذب 40 هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید موج امیدی ایجاد کرد.
سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 10:58
موج امید با جذب 40 هزار دانشجو معلم ایجاد شد
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، «علی محمدی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام توانسته است بخشی از نگرانی ها را برای تربیت معلم جبران کند.
وی تصریح کرد:اکنون دانشگاه فرهنگیان و تعلیم و تربیت به موضوع و دغدغه همه دلسوزان تبدیل شده و فرا جناحی است و همگان حامی و پشتیبان دانشگاه هستند و به خود می بالیم که اهتمام ملی در جریان تربیت معلم در کشور ایجاد شده است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: وجه تمایز دانشگاه در مقایسه با دیگر دانشگاه ها سبقه فرهنگی و تاریخی و بعد مهارتی و تربیتی دانشجو معلمان آن است و این معاونت خود را موظف می داند برنامه ها را با رویکرد جدید و بر اساس اسناد بالادستی شامل سند تحول، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اساسنامه دانشگاه، رهنامه 40 ماده ای رئیس دانشگاه و فرمایشات رهبری دنبال کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی