fa آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شد مدیر اداره کل هنرهای نمایشی گفت: خوشبختانه آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شده است و مراحل ویرایش نهایی را طی می‌کند و به زودی به مشورت هنرمندان و صاحب‌نظران این عرصه خواهد رسید. 11/3/2018 3:48:18 PM 11/3/2018 3:48:03 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مشورت با هنرمندان برای تصویب

آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شد

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی گفت: خوشبختانه آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شده است و مراحل ویرایش نهایی را طی می‌کند و به زودی به مشورت هنرمندان و صاحب‌نظران این عرصه خواهد رسید.
جمعه 11 آبان 1397 ساعت 15:48
آیین‌نامه شورای صنفی تئاتر تنظیم شد
به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بحث راه‌ اندازی شورای صنفی تئاتر مدتی است که مورد توجه خانه تئاتر و مرکز هنرهای نمایشی قرار گرفته و جلسات زیادی برای تنظیم آیین‌نامه شورای صنفی صرف شده است.
مدیرکل اداره هنرهای نمایشی با توجه به اتفاقات اخیر در زمینه قیمت‌گذاری بلیت نمایش‌ها و مسائل مختلف مرتبط با سالن‌های نمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: خوشبختانه آیین نامه شورای صنفی تنظیم شده است و مراحل اداری و ویرایش نهایی را طی می‌کند.
شهرام کرمی در ادامه افزود: در اولین فرصت این آیین نامه ابلاغ شده و به مرحله نهایی خواهد رسید.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای رفع موانع و مشکلات در زمینه قیمت‌گذاری بلیت‌های نمایش‌ها و شائبه‌هایی که در این عرصه وجود دارد این آیین نامه این ماه به مرحله تصویب و اجرا خواهد رسید، گفت: نمی‌توانم زمان دقیق آن را بگویم اما باید روال اداری‌اش طی شود و پس از مرحله ویرایش، در اختیار چند گروه هنرمند و صاحب‌نظر این عرصه قرار می‌گیرد تا آنها هم اظهارنظرهای خود را داشته باشند و سپس آیین نامه به تصویب برسد.
مدیرکل اداره هنرهای نمایشی همچنین اظهار داشت: به محض اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین نامه را ابلاغ کند، جنبه قانونی پیدا خواهد کرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی