fa مبالغ و درجات طرح رتبه‌بندی بعد از تصویب اعلام می‌شود معاون امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد طرح رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان فعلا در اختیار دولت است و بعد از تصویب به اجرا درخواهد آمد. 11/16/2018 5:24:01 PM 11/16/2018 5:23:39 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش:

مبالغ و درجات طرح رتبه‌بندی بعد از تصویب اعلام می‌شود

معاون امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد طرح رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان فعلا در اختیار دولت است و بعد از تصویب به اجرا درخواهد آمد.
جمعه 25 آبان 1397 ساعت 17:24
مبالغ و درجات طرح رتبه‌بندی بعد از تصویب اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سلیمان‌زاده در سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر درباره طرح رتبه بندی معلمان گفت: لایحه طرح رتبه‌بندی معلمان تهیه شده و به دولت تقدیم شده است که بعد از تصویب اجرا خواهد شد. در جلسات برگزار شده این طرح مبالغ، درجات و کسب رتبه اعلام شده است و بعد از تصویب اعلام می شود.
سلیمان‌زاده درباره طرح معلم تمام‌وقت گفت: بعضی از معلمان بر اساس اقتضائات و نیاز، ساعتی از زمان را به صورت اضافه کار و حق‌التدریس با ما همکاری می‌کنند.
معاون امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: از تقرییا سال ۹۴ وزیر به دنبال این بود که حق‌التدریس معلمان به نحوی ماهانه و سر موقع پرداخت شود. تلاش شد که این موضوع در حکم کارگزینی آورده شود که اجازه ورود ندادند.
وی اظهار کرد: بستر این موضوع در سال ۹۷ فراهم شده است که با تمایل همکار معلم و نیاز آموزش و پرورش، فردی که ۶ ساعت حق تدریس گرفت مبلغ آن را ۱۸ درصد به صورت فوق‌العاده ویژه می‌گیرد. این مبلغ هرماه داده می‌شود، در حقوق بازنشستگی فرد تاثیر می‌گذارد و در پاداش پایان خدمت او هم لحاظ می‌شود.

 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی