fa ثبت نام بیش از ۳هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه آزاد تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه ثبت نام کرده اند. 11/16/2018 7:49:08 PM 11/16/2018 7:48:33 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801187974_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801187974_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
ثبت نام تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد؛

ثبت نام بیش از ۳هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه آزاد تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه ثبت نام کرده اند.
چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 19:48
ثبت نام بیش از ۳هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، باتوجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی در پیشرفت و ارتقا مراکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است در قالب فراخوان سال ۹۷ بیش از هزار عضو هیات علمی از میان افراد نخبه و مستعد برای مراکز آموزشی و پژوهشی خود جذب کند.
بر اساس درخواست واحدهای دانشگاهی، اخیرا تعداد ۴۴ رشته جدید (۳۲ رشته پزشکی و ۱۲ رشته غیر پزشکی) به ۷۳۸ اعلام نیاز فراخوان افزوده شده و تمامی متقاضیان می­ توانند مجددا با مراجعه به سامانه https://Sajed.iau.ir از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع پیدا کنند.
باتوجه به مهلت محدود باقی مانده متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه به آدرس https://Sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط اقدام کنند.



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی