fa معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای سربازانی که دچار بیماری می‌شوند جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای سربازانی خبر داد که به علت برخی بیماری ها برای مدت کوتاهی درگیر بیماری هستند و نمی توانند خدمت سربازی انجام دهند. 11/16/2018 8:08:21 PM 11/16/2018 8:08:09 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد؛

معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای سربازانی که دچار بیماری می‌شوند

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای سربازانی خبر داد که به علت برخی بیماری ها برای مدت کوتاهی درگیر بیماری هستند و نمی توانند خدمت سربازی انجام دهند.
جمعه 25 آبان 1397 ساعت 20:08
معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای سربازانی که دچار بیماری می‌شوند
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی گفت: سطح سلامت مشمولان برای رویارویی با مسائل مربوط به دوران سربازی در اولویت قرار دارد و وضعیت جسمی آنان توسط پزشکان معتمد و آموزش دیده سنجیده می شود و در صورت تایید سلامتی،مشمول در ردیف سربازان سالم قرار می گیرد و درغیر این صورت معافیت دائم و یا معافیت از رزم برای آنان در نظر گرفته می شود.
وی افزود: درصورت تشخیص سلامت کامل توسط پزشک، وضعیت فرد به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اعلام و سایر مراحل اعزام به خدمت آن انجام می شود و در مواردی که مشمول ادعای بیماری کرده و با معاینه اولیه پزشکی قابل تشخیص نیست، برای بررسی بیشتر از سوی وظیفه عمومی به بیمارستان های تخصصی ارجاع داده می شود.
سردار کریمی بیان کرد: مشمولانی که به علت برخی از بیماری ها نظیر شکستگی و... تنها برای مدت کوتاهی درگیر بیماری هستند و نمی توانند خدمت سربازی را در آن دوره انجام دهند از معافیت ۲ تا ۶ ماهه برای معالجه بهره مند می شوند و بعد از اتمام زمان معافیت موقت،مجددا وضعیت سلامت فرد بررسی و تصمیم گیری صورت می گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی