fa تسهیلات فروش صنایع دستی در اختیار هنرمندان این حوزه قرار می گیرد معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی گفت: ارائه تسهیلات مناسب با نرخ سود کم برای ایجاد کارگاه های کوچک و کارآفرینان با هدف رونق بازار فروش محصولات هنرمندان در دستور کار است. 11/16/2018 8:28:35 PM 11/16/2018 8:28:21 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون سازمان میراث فرهنگی خبر داد:

تسهیلات فروش صنایع دستی در اختیار هنرمندان این حوزه قرار می گیرد

معاون توسعه سازمان میراث فرهنگی گفت: ارائه تسهیلات مناسب با نرخ سود کم برای ایجاد کارگاه های کوچک و کارآفرینان با هدف رونق بازار فروش محصولات هنرمندان در دستور کار است.
چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 20:28
تسهیلات فروش صنایع دستی در اختیار هنرمندان این حوزه قرار می گیرد
به گزارش خبرنگار مهر، محمد خیاطیان پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: روز گذشته مذاکره و عقد تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های کشور انجام شد تا تسهیلات مناسب با نرخ سود پایین برای حوزه صنایع‌دستی تدارک دیده شود.
وی افزود: این اقدام انجام شد تا کارگاه های کوچک و کارآفرینان که در عرضه صنایع دستی فعالیت دارند، بتوانند از این تسهیلات برای بازار فروش خود برخوردار شوند.
خیاطیان گفت: قرار است این تسهیلات ارتباط پیدا کند به بازارچه های فروش محصولات صنایع دستی، یعنی هنرمندان صنایع دستی بتوانند از تسهیلات مربوط برای فروش صنایع دستی بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: به محض نهایی شدن این طرح موضوع به استان ها ابلاغ می شود تا از این طریق مشکلات فروش صنایع دستی مرتفع و شاهد رونق فروش در کشور باشیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی