fa ارتباط بین رشته‌های مختلف امکانی است که دانشگاه آزاد اسلامی را ممتاز کرده است معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد ارتباط بین رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی می‌تواند مسائل بزرگی را حل نماید. 3/12/2018 3:47:33 PM 3/12/2018 3:47:25 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112407_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112407_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر محسن نفر:

ارتباط بین رشته‌های مختلف امکانی است که دانشگاه آزاد اسلامی را ممتاز کرده است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد ارتباط بین رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی می‌تواند مسائل بزرگی را حل نماید.
دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:47
ارتباط بین رشته‌های مختلف امکانی است که دانشگاه آزاد اسلامی را ممتاز کرده است
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محسن نفر، در مراسم افتتاحیه «اولین رویداد آموزشی وتجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت» که در سالن بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، ابراز خرسندی کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی فراهم شده است تا بین رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی ارتباط برقرار گردد.
نفر به موقعیت منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: امکان ارتباط بین رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی، امکانی است که این دانشگاه را ممتاز کرده است و باید به آن توجه نمود.
وی افزود: این ارتباط را از دانشگاه علوم پزشکی از جمله: دانشکده داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی با واحد تهران غرب آغاز کرده‌ایم تا به سمت دانشگاه حل مساله در جهت پیشبرد اهداف کشور و بهبودی بیماران پیش رویم.
معاون علوم پزشکی گفت: من یک پزشک هستم و مشکلات بیماران را می‌بینم و دنبال ایجاد ارتباطی با رشته‌های غیرپزشکی از جمله شیمی، مکانیک، عمران، اقتصاد و ... بودم و امیدوارم این ارتباط بتواند مسائل بزرگی را حل نماید.
نفر در پایان ضمن پیشنهاد برگزاری استارتاپ برای اعضای هیات علمی علاوه بر دانشجویان بیان داشت: امروز منتظر ایده‌های جدید با توجه بین ارتباط بین رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی هستم و امیدوارم در این گردهمایی، ایده‌های خوبی بحث و بررسی گردد تا مسائل را حل نماید و به نتایج خوبی منجر شود.
«اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در حوزه سلامت» در راستای توسعه علوم میان رشته‌ای و لزوم توجه ویژه به پژوهش‌های کاربردی مشترک حوزه علوم پزشکی، علوم پایه و فنی مهندسی و با هدف بسترسازی جهت ایجاد فناوری‌های نوین در حوزه سلامت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۷ الی ۱۹ اسفندماه) در حال برگزاری است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی