fa آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال آینده برگزار می شود معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد. 12/4/2018 3:00:32 PM 12/4/2018 3:00:21 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
تهیه برنامه مدون برای استخدام در جمعیت هلال‌احمر

آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال آینده برگزار می شود

معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد.
دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 15:00
آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال آینده برگزار می شود
بهرام غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با حکم بازنشستگی و استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اواخر آبان ماه سال جاری پایان کار مدیران و کارمندان بازنشسته این جمعیت اعلام شد و افراد جدید به تدریج جایگزین آنها می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی مجوز برای استخدام در حال انجام است گفت: برنامه  مدونی در این زمینه تهیه و با توجه به بررسی ورودی و خروجی‌ها برنامه‌ریزی استخدامی صورت می‌گیرد و تا 22 بهمن برنامه‌ریزی استخدامی توسط رئیس جمعیت اعلام خواهد شد.
معاون منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه احتمال زیاد آزمون استخدامی جدیدی در سال آینده خواهیم داشت،‌گفت: اولویت استخدام با امدادگران و داوطلبانی بوده که با این جمعیت همکاری داشته‌اند.
غیبی با اشاره به اینکه این افراد حقوق ماهانه نداشته و تنها حق ایاب و ذهاب ماموریت خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم که به بهانه‌های مختلف دریافتی این افراد را 2 تا 3 برابر کنیم و با هماهنگی‌های انجام گرفته کارمندان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر که حقوق زیر 3 میلیون تومان داشته باشند برنامه‌های رفاهی جهت حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی