fa ثبت نام ۴۵۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس آمار نهایی ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کردند. فرصت مجدد از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود. 12/24/2018 3:28:59 PM 12/24/2018 3:28:37 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
آغاز مهلت مجدد از بهمن

ثبت نام ۴۵۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس آمار نهایی ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کردند. فرصت مجدد از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود.
شنبه 1 دی 1397 ساعت 15:28
ثبت نام ۴۵۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ آذر شروع شد و ۲۵ آذر پایان یافت.
وی افزود: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام کردند، از ۲۸ بهمن تا اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان می توانند با مطالعه اطلاعات ثبت نامی خود در صورت نیاز این اطلاعات را ویرایش کنند.
توکلی خاطرنشان کرد:  همچنین به منظور ارائه تسهیلات برای افراد علاقه مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذرماه موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده تا از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۷ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی