fa مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا ۱۰ دی ماه خبر داد. 12/25/2018 4:00:15 PM 12/25/2018 4:00:06 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801148779_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801148779_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه:

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا ۱۰ دی ماه خبر داد.
سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 16:00
مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا ۱۰ دی ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان می توانند از فردا چهارشنبه ۵ دی ماه لغایت ۱۰ دی ماه با مراجعه با سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تنها به درخواست هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی می شود، گفت: دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق سامانه منادا به نشانیwww.monada.iau.ir نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۵ آذرماه آغاز شده بود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی