fa فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سال تحصیلی آینده امکان فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد بدون تدوین پایان نامه فراهم می شود. 12/25/2018 4:01:13 PM 12/25/2018 4:01:05 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه خبر داد:

فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سال تحصیلی آینده امکان فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد بدون تدوین پایان نامه فراهم می شود.
سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 16:01
فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرنگار مهر محمد مهدی طهرانچی در حاشیه نشست معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه دانش برای دانش پیگیری نمی شود بلکه دانشگاه مسئولیت اجتماعی دارد و به دنبال ایفای نقش در جامعه است.
وی افزود: ما منابع عظیمی در تحصیلات تکمیلی داریم و طرح پایش با هدف زمینه های پژوهشی بر مبنای چالش های ملی و منقطه ای در حال تدوین است و از مهرماه سال 98 دانشجوی تحصیلات تکمیلی بر بستر طرح پایش فعالیت خواهد کرد.
رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: کشور ما دچار آفتی شده که پژوهش به عنوان امری جانبی مطرح شده و بازارهای کاذب ایجاد شد که این نوع موارد زیبنده آموزش عالی نبود.
طهرانچی تاکید کرد: در نظر گرفتیم دانشجویانی که نخواهند با پایان نامه فارغ التحصیل شوند اینها نیز مجاز شود و از ترم آینده امکان پذیر می شود.
وی گفت: آنچه به عنوان پژوهش در دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد به طور کامل کیفی است.
رئیس دانشگاه آزاد درخصوص جزئیات تفاهم نامه منعقد شده میان این دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: براساس این تفاهم نامه قرار است دفتر کانون پتنت در دانشگاه ایجاد شود.
طهرانچی عنوان کرد: پتنت هایی که توسط محققین ما تدوین شود مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرد.
وی افزود: براساس این تفاهم نامه مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان این دانشگاه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همه مقدمات برای صندوق نوآوری دانشگاه آزاد تهیه شده و سرمایه گذاری صورت گرفته و در مرحله ثبت نهایی آن هستیم.
طهرانچی اضافه کرد: همچنین یک صندوق حمایت از صندوق ها نیز وجود دارد که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی امام ایجاد می شود و یک صندوق هزار میلیاردی نیز ایجاد خواهد شد که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت می کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی