fa 22 بهمن ماه سامانه تاپ راه اندازی می شود سامانه توانمند سازی، تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) وزارت صنعت، معدن و تجارت 22 بهمن ماه راه اندازی می شود. 12/28/2018 9:14:45 PM 12/28/2018 9:14:25 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن تجارت:

22 بهمن ماه سامانه تاپ راه اندازی می شود

سامانه توانمند سازی، تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) وزارت صنعت، معدن و تجارت 22 بهمن ماه راه اندازی می شود.
چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 21:14
22 بهمن ماه سامانه تاپ راه اندازی می شود
به گزارش گروه دانشگاه ایرنا، برات قبادیان امروز سه شنبه در دومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور اظهار کرد: در این سامانه مراکز صنعتی نیاز خود را اعلام کرده و دانشگاهیان می توانند در خصوص رفع نیاز ها رساله و پایان نامه های پژوهشی ارائه کنند.
وی با تاکید بر این که نیاز مراکز صنعتی باید مسئله محور باشد افزود: می بایست در راستای رفع مشکلات تلاش و اشتغال زایی شود.
معاون آموزش و پژوهش وزارت صنعت تصریح کرد: در ایران میزان پروژه های مشترک صنعت با دانشگاه در سال 2016 میلادی 2 درصد بوده است که این میزان در خاورمیانه 3.1 و در جهان 7.1 است.
وی ادامه داد: کشور400 تا 500 مرکز صنعتی احساس نیاز کرده و دانشگاهیان می توانند پروژه های صنعتی اجرا کنند.
قبادیان گفت: تلاش برای طراحی ساختار های عملیاتی طرح های جدید و ضرورت همکاری بین رشته ای و بین المللی نیز باید صورت بگیرد.
معاون صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تحقیقات مشترک و استفاده از اعضای هیات علمی در پروژه ها مهمترین عامل همکاری صنعت و دانشگاه است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی