fa بحث رتبه‌بندی معلمان مطالبه جدی فرهنگیان است یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه بیش از این منتظر برجام اروپایی نشود. گفته‌اند که تا آخر این سال میلادی را انجام می‌دهند ما که می‌دانیم انجام نمی‌دهند. 1/1/2019 2:19:14 PM 1/1/2019 2:18:56 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
ابطحی:

بحث رتبه‌بندی معلمان مطالبه جدی فرهنگیان است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه بیش از این منتظر برجام اروپایی نشود. گفته‌اند که تا آخر این سال میلادی را انجام می‌دهند ما که می‌دانیم انجام نمی‌دهند.
یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 14:18
بحث رتبه‌بندی معلمان مطالبه جدی فرهنگیان است
به گزارش ایسنا سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ماده‌ی 38 و تبصره آن، مربوط به ایثارگران شنیده شده است که وزارت دفاع لایحه‌ای را به دولت داده است که نگرانی را در دل‌های ایثارگران و جانبازان بسیجی و ارتشی ایجاد کرده است.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: من از وزیر دفاع  خواهش می‌کنم که این لایحه را مسترد کند. این عزیزان 30 سال است که درد و رنج می‌کشند و این حق مختصری بوده است که ایجاد شده است. قانون‌های ایثارگری قانون‌های حمایتی است ما نباید این قانون‌ها را به طور موقت ببینیم. دولت نباید این قوانین را حذف کند. با توجه به شرایط بد اقتصادی و مشکلات خرید دارو و دیگر مشکلات، من عاجزانه می خواهم که به جامعه ایثارگری التهاب وارد نکنید. اگر این لایحه در مجلس آمد همکاران به آن رأی ندهند.
وی در مورد سرنوشت آیین نامه اجرایی معلمان حق‌التدریسی گفت: ما بعد از مدت‌ها قانون تصویب کردیم که 3 ماه مهلت تدوین آیین‌نامه‌ی اجرای این قانون بوده است. متأسفانه وزارت آموزش و پرورش با توجه به قول‌هایی که در جلسه‌ی کمیسیون داده بود، کمیته تشکیل تدوین آیین‌نامه‌ی اجرایی را نداده است. اصلا مشخص نیست که وزارت آموزش و پورش می‌خواهد این قانون را اجرا کند یا خیر؟ چون در آن قانون گفته‌ایم که باید بودجه‌ی استخدامی حق‌التدریس‌ها هم در بودجه‌های سنواتی دیده شود.
ابطحی ادامه داد: هنوز دولت به بحث رتبه‌بندی معلمان که از سوی کمیسیون اجتماعی ارائه شده بود بها نمی‌دهد. این موضوع مطالبه‌ی جدی فرهنگیان است.
وی در پایان در تذکری به وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه بیش از این منتظر برجام اروپایی نشود. اروپا گفته‌ است که تا آخر این سال میلادی را انجام می‌دهند ما که می‌دانیم انجام نمی‌دهند. به نظر من دولت به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند، برگردند و دست از امید واهی به اروپا بردارند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی