fa دومین فراخوان جذب هیأت علمی 97 از 15 بهمن آغاز می شود رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس برنامه زمان بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی پیمانی و طرح سربازی در سال 97، ثبت نام متقاضیان جذب از 15 بهمن آغاز می شود. 1/9/2019 1:20:47 PM 1/9/2019 1:20:38 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801192337_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801192337_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس مرکز جذب وزارت علوم :

دومین فراخوان جذب هیأت علمی 97 از 15 بهمن آغاز می شود

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس برنامه زمان بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی پیمانی و طرح سربازی در سال 97، ثبت نام متقاضیان جذب از 15 بهمن آغاز می شود.
چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 13:20
دومین فراخوان جذب هیأت علمی 97 از 15 بهمن آغاز می شود
حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، افزود: فراخوان عمومی در روزهای 15تا 30 بهمن ماه انجام می شود.
وی با اشاره به سایر زمان بندی های فراخوان جذب بهمن ماه، اظهار کرد: اعلام نیاز دانشگاه ها 27 دی ماه به پایان می رسد و بررسی مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی در بازه زمانی 29 دی ماه تا 6 بهمن ماه 97 ادامه دارد. اعلام نظر این مرکز به دانشگاه ها در روزهای 7 تا 14 بهمن ماه صورت می گیرد.
به گفته معاون وزیر علوم، بر اساس اعلام مرکز جذب اعضای هیأت علمی، فرایند رسیدگی دانشگاه ها به پرونده ها در روزهای 4 اسفند 97 تا 20 خرداد 98 در نظر گرفته شده و فرایند تایید نهایی مرکز جذب در روزهای 21 خرداد ماه تا 31 تیرماه سال 98 انجام می شود.
فرایند جذب اعضای هیأت علمی
رضوان طلب در ادامه با اشاره به فرایند جذب اعضای هیأت علمی به طور کلی، توضیح داد: منظور از جذب اعضای هیأت علمی، هرگونه استخدام عضو هیأت علمی به صورت قراردادی، پیمانی، طرح سربازی، ماموریت و انتقال است.
وی یادآور شد: پس از اعلام فراخوان عمومی جذب اعضای هیأت علمی که بر اساس فرم ها و شرایط مربوطه انجام می شود، سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به ارسال اطلاعات پرونده داوطلبان به دانشگاه های محل درخواست آنان اقدام می کند و با نظر هیأت اجرایی جذب، افراد واجد شرایط اولیه برای انجام مصاحبه علمی دعوت می شوند.
معاون وزیر علوم در مورد سایر مراحل جذب متقاضیان هیأت علمی، اظهار کرد: پس از انجام مصاحبه علمی و عمومی و انجام تحقیقات محلی، پرونده ها به هیأت اجرایی جذب دانشگاه یا مؤسسه مربوطه، جهت بررسی همه مدارک و جمع بندی صلاحیت ها ارجاع می شود و با رأی اعضای هیأت اجرایی، تشخیص صلاحیتی داوطلب نهایی شده و به اطلاع داوطلب نیز می رسد.
عضو هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه پرونده متقاضیانی را که مورد تایید اولیه هیأت اجرایی جذب قرار گرفته اند از طریق سامانه جامع جذب به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب ارسال می کند.
این مقام مسئول گفت: هیأت مرکزی جذب، تصمیم نهایی را حداکثر در 45 روز به دانشگاه و موسسه اعلام می کند و موسسه موظف است حداکثر طی 10 روز نتیجه را به اطلاع متقاضی برساند.
به گفته رضوان طلب، صدور ابلاغ استخدام پیمانی اعضای هیأت علمی پس از تایید هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه و مؤسسه مربوطه صادرخواهد شد.
عضو هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: اگر بازه زمانی رسیدگی پرونده ها در دانشگاه بیش از 90 روز و تایید نهایی در مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از 45 روز طول بکشد این دوره خارج از جدول زمانی تلقی شده و از سوی مراجع بالاتر قابل رسیدگی است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی