fa ضرورت توجه به دارائی های فکری در کسب و کارها و شرکت های فعال و صاحبان ایده شرکت نوفن حامی مستقر در پارک علم و فناوری البرز  بر ضرورت توجه به دارائی های فکری در کسب و کارها و شرکت های فعال و همچنین فارغ التحصیلان و صاحبان ایده و طرح تاکید کرد و گفت: در راستای حمایت از مالکیت فکری، دارائی های فکری و ثبت اختراع و پتنت در پارک علم و فناوری البرز مستقر شده است. 1/14/2019 3:23:09 PM 1/14/2019 3:22:47 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ضرورت توجه به دارائی های فکری در کسب و کارها و شرکت های فعال و صاحبان ایده

شرکت نوفن حامی مستقر در پارک علم و فناوری البرز  بر ضرورت توجه به دارائی های فکری در کسب و کارها و شرکت های فعال و همچنین فارغ التحصیلان و صاحبان ایده و طرح تاکید کرد و گفت: در راستای حمایت از مالکیت فکری، دارائی های فکری و ثبت اختراع و پتنت در پارک علم و فناوری البرز مستقر شده است.
دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:23
ضرورت توجه به دارائی های فکری در کسب و کارها و شرکت های فعال و صاحبان ایده
به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، شرکت نوفن حامی البرز عضو پارک علم و فناوری البرز ارائه کننده خدمات مختلف در زمینه مالکیت فکری و ثبت پتنت تا کنون بیش از 200 اختراع را در داخل و خارج از کشور به ثبت رسانده و در همین راستا هم آموزش و ارائه خدمت مشاوره ای دارد و هم به ثبت پتنت و اختراع اقدام می نماید.
وی افزود: به منظور انجام رایزنی های لازم برای فروش حق اختراع در نمایشگاه های ملی و بین المللی حضور داریم و تلاش می کنیم تجارب جهانی را در این زمینه به کشورمان منتقل کنیم.
مهندس نصیری در همین راستا در گفتگو با برنامه اقتصاد پویا سیمای البرز گفت: موسسه نوفن حامی البرز با ارائه انواع خدمات مالکیت فکری از کسب و کارها حمایت می کند.
وی افزود: این موسسه خدماتی را در زمینه مشاوره کارآفرینی فناورانه به متقاضیانی که میخواهند کسب کار خود را با کمک فناوری راه اندازی کنند ارائه میدهد. موضوعات قابل ارائه شامل مشاوره ثبت اختراع ملی و بین المللی، تاسیس شرکت، استقرار در مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و در نهایت مشاوره دانش بنیان شدن شرکت می باشد. این مشاوره ها به دو صورت حضوری و غیر حضور قابل ارائه است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی