fa حمایت از کسب و کارهای خرد صندوق کارآفرینی امید به ایده برتر کشور در حوزه کسب‌وکارهای خرد تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. 1/14/2019 3:25:52 PM 1/14/2019 3:25:32 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد؛

حمایت از کسب و کارهای خرد

صندوق کارآفرینی امید به ایده برتر کشور در حوزه کسب‌وکارهای خرد تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:25
حمایت از کسب و کارهای خرد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق کارآفرینی امید، توسعه اشتغال در مناطق روستایی طبق اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عملیاتی شده است و با هدف ارتقای سطح دانش عموم مردم و ارائه ایده‌های برتر در حوزه کسب ‌و کارهای خرد برنامه زنده حرف حساب از گروه اقتصاد شبکه یک سیما روی آنتن صدا و سیما می‌رود.
بنابراین فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید در برنامه مستقیم حرف حساب همه روزه از ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه در قالب  پخش کلیپ و مباحث کارشناسی پخش می‌شود.
این برنامه که به همت روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید و گروه اقتصادی شبکه یک سیما در حال برگزاری است به یک ایده و طرح برتر مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۲۳ بهمن ماه تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می کند.
ایده ها و طرح‌های برتر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۱۱جمع آوری و توسط کارشناسان صندوق کارآفرینی امید بررسی و در نهایت این تسهیلات به یک شغل داده می‌شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی