fa بانک ملت در استان‌های مختلف استخدام می‌کند بانک ملت به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود در رده های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری(حقوقی و IT ) و متصدی حفاظت، از بین متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. 1/19/2019 3:33:25 PM 1/19/2019 3:33:20 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/19/01/1901127715_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/19/01/1901127715_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
در مقاطع مختلف تحصیلی

بانک ملت در استان‌های مختلف استخدام می‌کند

بانک ملت به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود در رده های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری(حقوقی و IT ) و متصدی حفاظت، از بین متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.
شنبه 29 دی 1397 ساعت 15:33
بانک ملت در استان‌های مختلف استخدام می‌کند
به گزارش خبرنگاربازارکار، واجدان شرایط جهت استخدام در بانک ملت در مقاطع تحصیلی کارشناسی (جهت رده شغلی بانکدار) ، کارشناسی و کارشناسی ارشد (جهت رده شغلی متصدی امور اداری) و دیپلم (جهت رده شغلی متصدی حفاظت)، بومی و ساکن یکی از شهرهای خواسته شده در فراخوان می‌توانند ثبت نام کنند.
جذب نیروی انسانی در بانک، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه استخدامی و روانشناختی، تست آمادگی جسمانی (صرفاً جهت متقاضیان رده شغلی متصدی حفاظت)، گزینش و معاینات پزشکی و مطابق نیاز تعیین شده است و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
ثبت نام اینترنتی این آزمون استخدامی از ساعت ۸ صبح 29 دی ماه  از طریق سایت بانک ملت به نشانی: www.bankmellat.ir آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز 8 بهمن‌ ماه  ادامه دارد.
این آزمون استخدامی در روز 18 بهمن‌ ماه برگزار می شود  پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس حداکثر تا ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز بانک نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی