fa تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ است معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر رتبه های خوبی در حوزه تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان داریم، ثمره اسناد علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است. 1/19/2019 3:48:34 PM 1/19/2019 3:48:24 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801126026_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801126026_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
ستاری در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی

تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر رتبه های خوبی در حوزه تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان داریم، ثمره اسناد علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 15:48
تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ است
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان که از سال ۸۶ ایجاد شده زاییده دوره مخبر دزفولی است.
وی ادامه داد: اگر رتبه های خوبی در حوزه تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان داریم، ثمره اسناد علمی مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی است و من همیشه تاکید دارم هیچ مصوبه شورا در این سالها زمین نماند.
ستاری همچنین گفت: فکر می‌کنم حرکت جدی در جوانان ایجاد شده که مبنای قدرت جمهوری اسلامی است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تأکید کرد: اینکه مدل‌های جدیدی برای پژوهش و فناوری ایجاد کردیم، ثمره اسناد مصوب شورا در دوره مخبر است و حتما به عنوان یک دوست سالیان سال کنار هم کار می‌کنیم.
ستاری افزود: حجت‌الاسلام عاملی هم به عنوان دوست خوب ما در شورایعالی فضای مجازی است که تخصص خاص اوست و در آینده ما را با نظراتش کمک می‌کند.
وی در پایان گفت:‌ به مخبر و تمام اعضای کمیته‌های شورا خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم با ادامه همکاری‌ها اقتدار علمی و فناوری کشور را داشته باشیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی