fa ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد با ۴۵۰ واحد و مرکز و حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار دانشجو تربیت ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد. 1/21/2019 4:56:03 PM 1/21/2019 4:55:52 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112346_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112346_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون دانشگاه آزاد اسلامی:

۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد با ۴۵۰ واحد و مرکز و حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار دانشجو تربیت ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.
دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 16:56
۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، علیرضا منظری توکلی در سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت (ع) و سالار شهیدان وصف ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود.
منظری توکلی به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شفاف سازی در مسائل مالی از سیاست ها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی است . همه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی درکنار توجه جدی به مسائل آموزشی و پژوهشی، اهتمام به مسائل فرهنگی و اعتقادی است.
منظری توکلی اضافه کرد: توجه به مسائل آموزشی به معنای غفلت از مولفه های مهم فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان نیست و متاسفانه باید اعتراف کنیم در حوزه مسائل فرهنگی و توجه به آن غفلت شده است.
وی اظهار کرد : انتقال فرهنگ و مسائل اعتقادی با حرف زدن و آموزش صرف اتفاق نمی افتد بلکه با رفتار و الگو سازی محقق می گردد.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۵۰ واحد و مرکز و بیش از ۳۰ هزار عضو هیئت علمی وحدود یک میلیون و ۳۲۰هزار دانشجو، تربیت  ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی