fa مرکز ارزشیابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ایجاد شد دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: مرکز آزمون ملی برای ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور ایجاد شده است و هر سال 100 تا 150 پرونده دانش آموختگان خارج از کشور بررسی می شود. 1/27/2019 2:56:23 PM 1/27/2019 2:56:13 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز ارزشیابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ایجاد شد

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: مرکز آزمون ملی برای ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور ایجاد شده است و هر سال 100 تا 150 پرونده دانش آموختگان خارج از کشور بررسی می شود.
یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 14:56
مرکز ارزشیابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ایجاد شد
به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسن رزمی روز شنبه در سی و هشتمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی که با حضور سرپرست و معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: در حال حاضر 16 دانشکده دندانپزشکی، دوره های تخصصی دندانپزشکی ارائه می دهند و شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی نیز از مراکز و دانشکده های واجد شرایط دوره های تخصصی، بازدیدهای دوره ای دارد، اما رویکرد ما توجه به کیفیت آموزش است.
به گفته وی مرکز ارزشیابی و آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: اعتباربخشی دانشکده های دندانپزشکی انجام و گزارش آن به شورای گسترش ارائه شده است. در این اعتباربخشی، زیرساخت ها، امکانات و نیروی انسانی دانشکده های دندانپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به بازنگری و ابلاغ برنامه آموزشی (کریکولوم) 97 دندانپزشکی، بیان کرد: کارگروه پاسخگویی به ابهامات موجود در باره اجرای برنامه آموزشی 97 تشکیل شده است و خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای اجرای این برنامه از سوی دانشکده ها به شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ارسال شده که بین دانشکده های پزشکی به اشتراک گذاشته می شود.
وی ادامه داد: دستورالعمل ساماندهی خدمات دندانپزشکان متخصص متعهد خدمت، تدوین، تصویب و ابلاغ شده که این دستورالعمل موجب افزایش رضایتمندی دندانپزشکان متخصص متعهد خدمت شده است.
رزمی اظهار داشت: با همکاری شورای سیاستگذاری امور دندانپزشکی، آیین نامه دوره دستیاری بر اساس پیشنهاد دانشکده ها، تدوین و بازنگری شده و خوشبختانه پروتکل اجرایی آموزش در عرصه دانشجویان دوره دکترای دندانپزشکی نیز تدوین شده است و این پروتکل به عنوان یکی از امتیازات دانشکده های دندانپزشکی در اعتباربخشی مورد توجه قرار می گیرد.
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری آزمون های ارتقا و دستیاری به صورت الکترونیک انجام شده و مقدمات برگزاری آزمایشی آن در کلان مناطق آمایشی در اسفندماه آماده و آزمون ارتقا در سال 98 به صورت الکترونیک برگزار می شود تا علاوه بر افزایش سرعت پاسخگویی، شاهد افزایش امنیت آزمون و ارتقای کیفیت آن باشیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی