fa اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی به دانشگاه ها ابلاغ شد رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی توسط مرکز هیئت‌های ‌امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد. 1/30/2019 4:55:43 PM 1/30/2019 4:55:04 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
از سوی وزارت علوم؛

اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی به دانشگاه ها ابلاغ شد

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی توسط مرکز هیئت‌های ‌امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.
چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 16:55
اصلاحیه قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی به دانشگاه ها ابلاغ شد
به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن صدوق با اعلام این خبر گفت: قانون ارتقای اعضای هیئت‌علمی در گذشته بیشتر به داشتن مقاله و طرح‌های خارجی با درجه Q۲ و Q۱ می پرداخت اما بر اساس اصلاحیه جدید  که از امسال نیز اجرایی می شود، برای رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی یک یا دو مقاله خواسته می‌شود.
رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: درخصوص اصلاح بند طرح‌های خارجی نیز وزارت علوم  اصلاح بند طرح‌های خارجی را که یکی از موارد درخواستی برای اصلاح بود، نپذیرفت، اما در عمل این موضوع در بررسی پرونده‌ها مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی