fa دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل پذیرفته می شوند ریس سازمان امور دانشجویان، گفت: هر کدام از دانشجویان ایرانی خارج از کشور که متقاضی انتقال به داخل برای تحصیل هستند، حق انتخاب چند دانشگاه را دارند که در صورت مخالفت یک دانشگاه، دانشگاه های دوم و سوم برای پذیرش آنها وجود دارد. 1/30/2019 5:06:14 PM 1/30/2019 5:05:59 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس سازمان امور دانشجویان :

دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل پذیرفته می شوند

ریس سازمان امور دانشجویان، گفت: هر کدام از دانشجویان ایرانی خارج از کشور که متقاضی انتقال به داخل برای تحصیل هستند، حق انتخاب چند دانشگاه را دارند که در صورت مخالفت یک دانشگاه، دانشگاه های دوم و سوم برای پذیرش آنها وجود دارد.
سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 17:05
دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل پذیرفته می شوند
مجتبی صدیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، افزود: روند انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور به داخل نسبت به سال گذشته رشد داشت، اما رشد مورد انتظار، فوق العاده نبود.
وی با بیان اینکه دانشگاه ها در پذیرش این دانشجویان با مساعدت بیشتری برخورد می کنند، اظهار کرد: سطح دانشگاهِ محل تحصیل دانشجو در خارج از کشور، محور پذیرش در دانشگاه های داخل محسوب می شود. تحصیل در دانشگاه سطح یکِ خارج از کشور منجر به پذیرش در دانشگاه سطح یک داخل کشور می شود؛ البته به این معنی نیست اگر دانشجو در دانشگاه سطح دو خارج از کشور تحصیل می کند، امکان تحصیل در دانشگاه سطح یک داخل را ندارد.
صدیقی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها مدارک و سوابق دانشجویان را بررسی و در این زمینه نظر نهایی را صادر می کنند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به افزایش 30 تا 40 درصدی انتقال دانشجویان به داخل اشاره کرد و گفت: با احتساب پذیرش عده دیگری از دانشجویان در ترم بهمن ماه، تعداد دانشجویانی که به داخل کشور می آیند، افزون بر 400 نفر می شود.
به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان، تقاضاها برای انتقال به داخل از هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی