fa حمایت از ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان و کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد گفت: واحد الکترونیکی با شعار دانشگاه سبز از ایده‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می‌کند. 2/4/2019 3:46:01 PM 2/4/2019 3:45:30 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112284_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112284_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

حمایت از ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان و کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد گفت: واحد الکترونیکی با شعار دانشگاه سبز از ایده‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می‌کند.
دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:46
حمایت از ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان و کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در نشست خبری صبح امروز گفت: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با شعار دانشگاه سبز فعالیت کرده که از نظر کیفی و کمی در تدریس آموزش بسیار موفق بوده و حرف اول را در حوزه دانشگاهی می‌زند.
وی ادامه داد:‌دانشجویان این دانشگاه نیاز به مراجعه حضوری ندارد و این مسئله عدالت آموزشی را نشان می‌دهد.
به گفته کشاورزی، در یک سال ونیم گذشته فعالیت‌های کارآفرینی و حمایت از خانواده‌ها نیز در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد آغاز شده و بسیاری از سامانه‌های بومی راه‌اندازی شده‌اند.
وی گفت: دانشگاه آزاد در پی این است که تنها درآمدزایی را به شهریه متکی نکند و درآمدزایی‌هایی از طریق اقتصاد دانش‌بنیان داشته باشد. به این منظور از ایده‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان و کارآفرین حمایت می‌کنیم که این طرح‌ها در زمینه فضای مجازی، فناوری اطلاعات و محتوا به ما رسیده است و در صدد هستیم استارت‌آپ ویکند این طرح‌ها رادر روزهای 8 تا 10 اسفند برگزار کنیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی