fa نخستین استارت‌آپ الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود نخستین استارت‌آپ ویکند واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با محتوای دانشجویی و دانش‌آموزی از 8 تا 10 اسفند برگزار می‌شود. 2/4/2019 3:46:46 PM 2/4/2019 3:46:18 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین استارت‌آپ الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

نخستین استارت‌آپ ویکند واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با محتوای دانشجویی و دانش‌آموزی از 8 تا 10 اسفند برگزار می‌شود.
دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:46
نخستین استارت‌آپ الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، آقانصیر رئیس مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری دنیاست، گفت: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با شعار دانشگاه سبز فعالیت خود را آغاز کرد و استارت آپ ویکند سه روزه این دانشگاه برای ارائه طرح‌های محوری محققان در روزهای 9 و 8 و 10 اسفند برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ به نظرم استارت‌آپ‌ها در چند سال گذشته توانسته‌اند به اقتصاد کشور کمک کرده و کسب وکارهای اینترنتی و گردش مالی خوبی را ایجاد کنند.
آقانصیر ادامه داد:‌ میانگین سنی اعضای این استارت‌آپ‌ها بین 20 تا 30 سال است و به نظرم یک عزم ملی برای بهر‌ه‌برداری از این جوانان نیاز است.
به گفته وی به نفرات برتر این استارت‌آپ جوایزی اهدا می‌شود به طور مثال نفرات برتر می‌توانند در مرکز رشد دانشگاه مستقر شوند و به صورت نقدی نیز از این افراد حمایت می‌شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی