fa توسعه اشتغال منطقه ای با تعامل و همکاری فرمانداران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت:با تعامل مناسب و همکاری فرمانداران از ظرفیت‌های بخش تولید در مسیر توسعه اشتغال منطقه ای استفاده کنیم. 2/6/2019 1:34:29 PM 2/6/2019 1:34:08 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

توسعه اشتغال منطقه ای با تعامل و همکاری فرمانداران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت:با تعامل مناسب و همکاری فرمانداران از ظرفیت‌های بخش تولید در مسیر توسعه اشتغال منطقه ای استفاده کنیم.
چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 13:34
توسعه اشتغال منطقه ای با تعامل و همکاری فرمانداران
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، صابر پرنیان در بازدید از شهرک صنعتی خاوران تاکید کرد: محیط زیست برای حل مشکل صنعت و انتقال واحدهای تولیدی همیشه یاور شهرک‌های صنعتی بوده است و انتظار داریم این همیاری ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه سختی کار در شهرک های صنعتی که هنوز به تولید نرسیده است را درک می‌کینم، ادامه داد: کاری مهمتر از تولید و اشتغال در کشور وجود ندارد بنابراین با مداومت در پیگیری برای رفع مشکلات تولید اقدام خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: در گذشته قوه قضاییه به تولید ورود نمی‌کرد اما اکنون شاهد همکاری قوه قضاییه با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستیم.
پرنیان ابراز امیدواری کرد با وجود وزیر صنعت، معدن و تجارت که جوان و جهادگر است بزودی شاهد پویایی و تحرک جدید در شهرک‌های صنعتی باشیم.
وی در بازدید از شهرک صنعتی خاوران با کارکنان شهرک دیدار و گفت‌وگو کرد. پرنیان در این دیدار تاکید کرد: وظیفه من نشان دادن زحمات شما است.
گفتنی است، شهرک صنعتی خاوران در نزدیکی شهر تهران واقع شده و 50 واحد کارگاهی در این شهرک برای استقرار اصناف آماده‌سازی شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی