fa شهرک‌های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند استاندار البرز با اشاره به اینکه باید به شهرک‌های صنعتی توجه ویژه‌ای شود، گفت: درخواست‌های واحدهای صنعتی باید انجام شود. 2/6/2019 1:35:58 PM 2/6/2019 1:35:40 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
استاندار البرز:

شهرک‌های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید به شهرک‌های صنعتی توجه ویژه‌ای شود، گفت: درخواست‌های واحدهای صنعتی باید انجام شود.
چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 13:35
شهرک‌های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند
به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی صبح چهارشنبه در بازدید از یکی از کارخانه‌های صنعتی شهرستان فردیس، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.
وی در ادامه بابیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند تا به استقلال دست یابند، تصریح کرد: شعارهای خوداتکایی و خودباوری از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار البرز با اشاره به فشارها و تحریم‌های دشمنان، عنوان کرد: برای استقلال کشور خون‌های بسیاری داده‌شده است و باید معضلات و مشکلات اساسی مردم را حل کنیم. باید برای مردم کارکنیم و به سمت حواشی نرویم.
شهبازی بابیان اینکه باید برای سرافرازی کشور تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: کشور از اقوام و نگرش‌های مختلف تشکیل‌شده است که همه باید برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.
وی با اشاره به وجود اختلاف‌سلیقه در جامعه، گفت: همه استعدادها در عرصه‌های مختلف باید در راستای پیشرفت کشور باشد. عمران و آبادانی مهم‌ترین هدف مملکت است.
استاندار البرز بابیان اینکه باید در استان‌ها به سرمایه گزاری بخش خصوصی توجه ویژه‌ای شود، اضافه کرد: جمعیت ۸۰ میلیون نفری ایران برای کشور تلاش می‌کنند. پروژه‌های مختلف تحقیقاتی، عمرانی و غیره نشان‌دهنده تلاش برای توسعه کشور است.
شهبازی با اشاره به اینکه باید به شهرک‌های صنعتی توجه ویژه‌ای شود، بیان کرد: درخواست‌های واحدهای صنعتی باید انجام شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی