fa تحول ساختاری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه تحول ساختاری را شروع کرده است، در واقع تحولی که علوم انسانی، علوم مهندسی و علوم پزشکی را به عنوان سه معاونت موضوعی در قالب یک معاونت فرایندی به جای آموزش و پژوهش پیاده سازی می‌کند. 4/7/2019 2:33:55 PM 4/7/2019 2:33:49 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر طهرانچی مطرح کرد

تحول ساختاری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه تحول ساختاری را شروع کرده است، در واقع تحولی که علوم انسانی، علوم مهندسی و علوم پزشکی را به عنوان سه معاونت موضوعی در قالب یک معاونت فرایندی به جای آموزش و پژوهش پیاده سازی می‌کند.
پنج‌شنبه 8 فروردین 1398 ساعت 14:33
تحول ساختاری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید
محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک جریان پویا است، افزود: در هر سال تحصیلی ما باید تحولات خود را درک و خودمان را با دوره قبل فعالیت آموزشی قیاس کرده تا ببینیم وضعیتمان چگونه است، البته باید بگویم دانشگاه آزاد کار مانده زیاد دارد.
وی افزود: دانشگاه آزاد یک تحول ساختاری را شروع کرده است که پشت این ساختار یک تحول اندیشه ای وجود دارد، در واقع تحولی که علوم انسانی، علوم مهندسی و علوم پزشکی را به عنوان سه معاونت موضوعی در قالب یک معاونت فرایندی به جای آموزش و پژوهش پیاده سازی می‌کند.
طهرانچی گفت: ایجاد سه معاونت و تبدیل آنها به معاونت فرایندی که به جای آموزش و پژوهش بخواهد پیاده سازی شود یکی از اهداف و همچنین تغییر و تحول مهم برای دانشگاه آزاد است در این رابطه باید بگویم این کاربرای آنکه به فرهنگ سازمانی تبدیل شود، زمانبر است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی