fa طرح دو فوریتی مجلس برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پس از ماه رمضان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین طرحی دو فوریتی خبر داد که به موجب آن آزمون کارشناسی ارشد به پس از عید فطر موکول خواهد شد. 4/10/2019 4:32:43 PM 4/10/2019 4:32:41 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166105_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166105_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
میرزاده خبر داد:

طرح دو فوریتی مجلس برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پس از ماه رمضان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین طرحی دو فوریتی خبر داد که به موجب آن آزمون کارشناسی ارشد به پس از عید فطر موکول خواهد شد.
چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 16:32
طرح دو فوریتی مجلس برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پس از ماه رمضان
 به گزارش خانه ملت سیدحمایت میرزاده به تدوین طرح دو فوریتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون به دلیل پیگیری وضعیت دانش‌آموزان و دانشجویان مناطق سیل‌زده و نیز جوانانی که برای کمک به مردم گرفتار در سیل در این مناطق حضور یافتند، بر این نظر هستند که در حال حاضر شرایط برای برگزاری کنکور به ویژه کنکور ارشد فراهم نیست.
نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از استان‌های کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم و به ویژه جونان درگیر موضوع سیل در کشور هستند، صلاح در آن است تاریخ برگزاری کنکور ارشد تغییر کند.
وی ادامه داد: در طرح دو فوریتی مذکور آمده که تمام آزمون‌های سراسری به بعد از 15 خرداد و عید فطر موکول شود و البته مد نظر بیشتر کنکور کارشناسی ارشد است زیرا برگزاری آن به این زودی میسر نیست.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص بررسی این موضوع از سوی وزارت علوم و سازمان سنجش توضیح داد: اگرچه وزیر علوم و رییس سازمان سنجش قول بررسی و پیگیری داده‌اند ولی مجلس بیشتر از این نمی‌تواند منتظر بماند زیرا طولانی شدن و انتظار بیشتر، دل‌نگرانی و بلاتکلیفی دانشجویان و جوانان امدادرسان را به دنبال دارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی