fa جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره زن و علم در نیم سال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود، این جشنواره برای اولین بار است که با چنین محوریتی در کشور برپا می‌شود. 4/14/2019 11:30:43 AM 4/14/2019 11:30:17 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
غفاری:

جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره زن و علم در نیم سال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود، این جشنواره برای اولین بار است که با چنین محوریتی در کشور برپا می‌شود.
شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 11:30
جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود
به گزارش بازارکار به نقل از غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از برنامه‌های جدید معاونت فرهنگی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: امسال جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و تمامی برنامه‌ها برای بهتر برگزار شدن این جشنواره نهایی شده است.
وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این جشنواره هر سال به میزبانی یکی از نهادهای مربوطه نظیر وزارت بهداشت و وزارت علوم برگزار می‌شود که امسال ما به عنوان برگزارکننده انتخاب شده‌ایم.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه بیان داشت: همچنین جشنواره زن و علم در نیم سال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود که این جشنواره برای اولین بار است که با چنین محوریتی در کشور برپا می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از پایان سال ۹۸ چندین جشنواره و برنامه فرهنگی را در نظر گرفته‌ایم که برای انجام آن  به همکاری سایر نهادها نیاز داریم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی