fa جشنواره سرباز در۲۸ فروردین فرگزار می شود دبیر جشنواره سرباز گفت: جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود. 4/14/2019 12:08:03 PM 4/14/2019 12:07:51 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
به میزبانی ناجا

جشنواره سرباز در۲۸ فروردین فرگزار می شود

دبیر جشنواره سرباز گفت: جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.
شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 12:07
جشنواره سرباز در۲۸ فروردین فرگزار می شود
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تقوایی معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا و دبیر جشنواره سرباز درباره جزئیات برگزاری جشنواره سرباز اظهار داشت: جشنواره سرباز 26 و 28 فروردین ماه برگزار می‌شود.
 دبیر جشنواره سرباز تصریح کرد: 26 فروردین سربازان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به مرقد مطهر می روند و 28 فروردین نیز جشنواره نهایی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره امسال مکمل جشنواره سال گذشته است، ادامه داد: جشنواره سرباز با شرکت سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود.
دبیر جشنواره سرباز به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: تکریم، تجلیل، ارتقای نشاط و هویت بخشی به سربازان، ارتقای رفتاری فرماندهان و مسؤولان نسبت به سربازان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان از جمله اهداف برگزاری جشنواره سرباز است.
سردار تقوایی همچنین عنوان کرد: تقویت نگرش، الگوسازی برای جوانان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت، شناسایی جوانان مستعد و توانمند نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا خاطرنشان کرد: هیأت داوران، از یک جامعه سرباز که در موضوعات مختلف در حوزه های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... توانمند هستند، سربازان نمونه را انتخاب می‌کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی