fa دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه می‌دهد رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این دانشگاه تا پایان شرایط بحرانی و پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌ خود ادامه می‌دهد. 4/14/2019 4:23:42 PM 4/14/2019 4:23:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد

دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه می‌دهد

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این دانشگاه تا پایان شرایط بحرانی و پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌ خود ادامه می‌دهد.
جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 16:23
دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه می‌دهد
به گزارش ایسنا، پیرو دستور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر به کارگیری تمام امکانات و نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به هموطنان سیل‌زده، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با محور واحد اهواز فعالیت خود را در ۵ محور اصلی آغاز کرد. همچنین به دنبال آغاز به کار این قرارگاه، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم سیل‌زده، به استان خوزستان سفر کرد.
وی در ابتدای سفر خود ضمن ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در واحد اهواز و دیدار از نزدیک با مردم سیل‌زده حمیدیه، تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌خود تا پایان شرایط ادامه می‌دهد و به زودی و با هماهنگی ستاد، امکانات و کمک‌های خود را ارائه خواهد کرد.
رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی از ایستگاه‌های سلامت ایجادشده به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز هم بازدید کرد و از نزدیک روند خدمت‌رسانی را مورد بررسی قرار داد.
مدیریت هر کدام از ۵ محور اصلی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان با برنامه‌ریزی صحیح و مشخص، ادامه فعالیت اردوگاه‌ها و کمپ‌های ایجاد شده توسط قرارگاه تا عادی شدن شرایط، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان از موارد مطرح شده در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، پخت و توزیع روزانه حدود هزار پرس غذای گرم، راه‌اندازی آشپزخانه‌های صحرایی، راه‌اندازی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان، توزیع اقلام اساسی و بهداشتی، توزیع آب معدنی و کنسرو و تحویل ۳۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ منجمد به هلال احمر از عمده فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بوده که از ابتدای وقوع سیل در استان انجام شده و تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی