fa تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس‌ها در وزارت آموزش و پرورش گیر کرده است نماینده مردم تبریز در مجلس در تذکری خطاب به بطحایی گفت: تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس ها که اصل موضوع آن تصویب شده؛ همچنان در کوچه پس کوچه‌های این وزارتخانه به نتیجه نرسیده است. 4/14/2019 4:30:39 PM 4/14/2019 4:30:33 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
نماینده مردم تبریز

تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس‌ها در وزارت آموزش و پرورش گیر کرده است

نماینده مردم تبریز در مجلس در تذکری خطاب به بطحایی گفت: تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس ها که اصل موضوع آن تصویب شده؛ همچنان در کوچه پس کوچه‌های این وزارتخانه به نتیجه نرسیده است.
یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 16:30
تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس‌ها در وزارت آموزش و پرورش گیر کرده است
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل سعیدی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: اقدام سخیف آمریکا علیه سپاه را محکوم می کنم این در حالی است که حضرت امام خمینی فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود.
وی خطاب به رضا اردکانیان وزیر نیرو در خصوص لزوم لایروبی شهرستانهای تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: سابقه سیل که در سال‌های اخیر در آذرشهر و روستاهای اطراف که منجر به جان باختن ۲۲ نفر از عزیزان در سال ۹۶ شد اقدامات جدی را در این خصوص انجام دهد ضمن اینکه سیل بندهای آبی اطراف تبریز هم باید تقویت شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس در تذکری خطاب به بطحایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان تسریع صورت گیرد این درحالیست که حق التدریس ها پرداخت نشده و تدوین آیین نامه استخدامی حق التدریس ها هم که موضوع آن تصویب شده همچنان در کوچه پس کوچه‌های این وزارتخانه  به نتیجه نرسیده است.
ولی در تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: باید عنایت ویژه‌ای برای حل مشکل حقوق و بازنشستگان و مستمری‌بگیران انجام شود این در حالی است که متاسفانه وضعیت معیشت آنان روز به روز بدتر شده است.
سعیدی در تذکری به آذری جهرمی وزیر ارتباطات اظهار داشت: حقوق کارگزاران دفاتر مخابراتی روستایی و حقوق بازنشستگان و ایثارگران مخابرات پرداخت نشده است. این در حالی است که چندین جلسه در این خصوص برگزار شده ولی تاکنون حل نشده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی