fa برگزاری جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران ۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۸ با حضور دانشجویان خارجی دو دانشگاه برگزار می شود. 4/14/2019 4:47:44 PM 4/14/2019 4:47:27 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
با حضور دانشجویان خارجی؛

برگزاری جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران

جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران ۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۸ با حضور دانشجویان خارجی دو دانشگاه برگزار می شود.
یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 16:47
برگزاری جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رامین کردی معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و امور خارجه و مسئولان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دو دانشگاه برگزار می‌شود.
وی گفت: تعامل نزدیک دو دانشگاه و علاقه‌مندی طرفین برای توسعه همکاری‌ها به ویژه در حوزه بین‌الملل زمینه‌ساز تفاهم برای برگزاری این برنامه به صورت مشترک شده است.
کردی با اشاره به اینکه جلسات مشترکی میان مسئولان و نمایندگان دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در راستای برگزاری هر چه مناسب‌تر جشنواره بین‌الملل برگزار شد، اظهار داشت: برای جشنواره کمیته‌های علمی، هنری و اجرا، روابط عمومی و تبلیغات، مالی و پشتیبانی و تدارکات و تشریفات و تعیین سرپرست آن‌ها، جلسات جداگانه آنها تشکیل شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت برگزاری این برنامه در سال جاری، جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران طی سه روز و با برپایی غرفه‌های دانشجویان خارجی در حد فاصل دانشکده داروسازی تا دانشکده فنی در پردیس دانشگاه تهران برپا خواهد شد.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشجویان دارای ملیت مشترک از دو دانشگاه در قالب یک غرفه به نمایش فرهنگ و آداب و رسوم کشور خود و تجربیات تحصیل در ایران می‌پردازند، گفت: همچنین به دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه، معاونت بین‌الملل، پردیس بین‌الملل و کالج بین‌الملل میزی اختصاص خواهد یافت تا به معرفی دستاوردهای خود بپردازند.
وی با تأکید بر اینکه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با حضور معاونان بین‌الملل دو دانشگاه و با افتتاح غرفه‌های نمایشگاهی دوشنبه ۲ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: در روز دوم که مصادف با ۳ اردیبهشت است شاهد برگزاری جشنواره غذای ملل خواهیم بود.
کردی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به میزبانی آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی خبر داد و گفت: از سفرا، رایزنان و نمایندگان کشورهای حاضر در تهران، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و امور خارجه و مسئولان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دو دانشگاه برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی رؤسای دو دانشگاه، مجموعه برنامه خوشامدگویی دانشجویان خارجی، اجرای تئاتر به دو زبان فارسی و انگلیسی و اجرای موسیقی زنده را از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مراسم دانشجویان برتر آموزشی و پژوهشی دو دانشگاه با اهدا لوح و جوایزی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کردی جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران را نمادی از ظرفیت قابل‌توجه آموزش عالی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مراسم فرصتی را برای تفکر در خصوص چگونگی بهره‌مندی از بعد بین‌الملل برای اعتلای آموزش، پژوهش، خدمات تخصصی، نیروهای انسانی و ساختارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه فراهم کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی