fa دانشگاه شهید بهشتی پژوهشگر پسا دکتری جذب می کند دانشکده ریاضی دانشگاه شهید بهشتی به مدت سه ماه و در زمینه تأثیر اختلال در فرمول بندی یکپارچه فرمالیسم دیراک (فرمول بندی ریاضی)، از بین واجدین شرایط پژوهشگر پسادکتری جذب می کند. 4/16/2019 5:00:52 PM 4/16/2019 5:00:50 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه شهید بهشتی پژوهشگر پسا دکتری جذب می کند

دانشکده ریاضی دانشگاه شهید بهشتی به مدت سه ماه و در زمینه تأثیر اختلال در فرمول بندی یکپارچه فرمالیسم دیراک (فرمول بندی ریاضی)، از بین واجدین شرایط پژوهشگر پسادکتری جذب می کند.
سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 17:00
دانشگاه شهید بهشتی پژوهشگر پسا دکتری جذب می کند
به گزارش روزسه شنبه ایرنا از دانشگاه بهشتی ، متقاضیان رزومه و تقاضای خود را در قالب فرم‌های موجود در سایت دانشگاه (بخش فرم ها و آیین نامه های معاونت پژوهشی دوره فرادکتری) تا تاریخ 98/02/1 به معاونت پژوهشی دانشگاه تحویل و یا ارسال کنند.
**فراخوان مرکز تحقیقات بین المللی علوم کشاورزی ژاپن
«مرکز تحقیقات بین المللی علوم کشاورزی ژاپن (JIRCAS)» فراخوان برنامه حمایتی بازدید تحقیقاتی را جهت انجام پروژه های همکاری منتشر کرده است.
مهلت ارسال مدارک جهت بهره مندی از این بورس که در رشته های کشاورزی، جنگلداری و شیلات و در قالب برنامه Tsukuba برای کشورهای در حال پیشرفت در نظر گرفته شده است، تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری ( 7 می 2019) و به صورت پستی است.
**فراخوان سیزدهمین دوره جایزه سلطان قابوس
«سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (UNESCO)» فراخوان سیزدهمین جایزه سلطان قابوس برای حفاظت از محیط زیست در سال 2019 را منتشر کرده است.
این جایزه که شامل یک گواهینامه به همراه مبلغ صد هزار دلار آمریکا است، در نوامبر 2019 همزمان با برگزاری اجلاس جهانی علم در مجارستان به برنده اهدا خواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 10 تیر ماه سال جاری است.
*درخواست های آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر
با توجه به این مهم که درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر همانند دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر از طریق سیستم گلستان پیگیری می شود، این دانشجویان نیز به منظور انجام درخواست های آموزشی، به سامانه گلستان مراجعه و در پیشخوان خدمت درخواست خود را به ثبت رسانند؛ در این صورت الزامی به مراجعه حضوری به واحد آموزش اداره شاهد نخواهد بود.
در صورت وجود هرگونه ابهام با شماره 29902218 تماس حاصل شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی