fa آخرین وضعیت بررسی طرح «جامع پذیرش و آموزش وکالت» در مجلس سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص روند پیشرفت طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت گفت:منتظر نظر کارگروه ویژه حقوقی کمیسیون در خصوص طرح هستیم ولی فرآیند بررسی طرح مثبت است. 4/20/2019 4:07:21 PM 4/20/2019 4:07:00 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بررسی طرح «جامع پذیرش و آموزش وکالت» در مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص روند پیشرفت طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت گفت:منتظر نظر کارگروه ویژه حقوقی کمیسیون در خصوص طرح هستیم ولی فرآیند بررسی طرح مثبت است.
شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 16:07
آخرین وضعیت بررسی طرح «جامع پذیرش و آموزش وکالت» در مجلس
حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزایش تعداد وکیل در کشور را به عنوان یکی از راه‌های کاهش حق‌الوکاله‌ها مطرح کرد و گفت: ظرفیت پذیرش وکیل در آزمون وکالت را باید افزایش داد.
نوروزی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور ضمن تاکید بر فراهم‌سازی زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان حقوقی، عنوان داشت:. نوروزی ادامه داد: ما باید امر وکالت را خیلی ارزان کنیم.
ضرورت نقش‌آفرینی جدی کانون وکلا و مرکز امور مشاوران در حوزه جذب وکیل
این نماینده مجلس، ضمن تأکید بر بیکاری فارغ‌التحصیلان حقوقی و ضرورت افزایش وکیل در کشور گفت: نظر بنده به‌عنوان سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی این است که جمعیت وکلا را هرچه بیشتر افزایش بدهیم و شرایطی را برای نهادهایی مانند مرکز مشاوران و کانون وکلا، به نحوی مقرر کنیم که این نهادها بتوانند در حوزه جذب وکیل نقش آفرینی جدی داشته باشند تا در نتیجه آن، قیمت وکالت نیز پایین بیاید.
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص روند پیشرفت طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت گفت: منتظر نظر کارگروه ویژه حقوقی کمیسیون در خصوص طرح هستیم ولی فرآیند بررسی طرح مثبت بوده و منتظر جمع‌بندی کارگروه هستیم تا در کمیسیون نیز مطرح شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی