fa آغاز به کار سومین دوره‌ مدرسه اشتغال شریف از ۴ اردیبهشت دوره سوم مدرسه اشتغال شریف با هدف کاهش فاصله میان توانمندی دانشجویان و نیازمندی‌های بازار از روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد. 4/23/2019 4:35:07 PM 4/23/2019 4:35:04 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز به کار سومین دوره‌ مدرسه اشتغال شریف از ۴ اردیبهشت

دوره سوم مدرسه اشتغال شریف با هدف کاهش فاصله میان توانمندی دانشجویان و نیازمندی‌های بازار از روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 16:35
آغاز به کار سومین دوره‌ مدرسه اشتغال شریف از ۴ اردیبهشت
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف؛ هر سال افراد زیادی از دانشگاه‌های مختلف کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند و به صف متقاضیان کار می‌پیوندند؛ اما در فضای کسب و کار، جایگاه حقیقی خود را پیدا نمی‌کنند.
این افراد در چنین شرایطی، معمولاً با به خاطر آوردن سال‌های طولانی تلاش و تحصیل خود، دلسرد و ناامید می‌شوند. مساله مهمی که نباید از آن چشم پوشید آن است که ورود به فضای کسب و کار، نیازمند آشنایی با آن و رعایت قواعدی است.
مدرسه اشتغال شریف، اولین مدرسه اشتغال (careerschool) ایرانی است که از سال ۱۳۹۴ تا کنون با برگزاری جلسات مشاوره شغلی و دوره‌های آموزشی مختلف برای کاهش فاصله میان توانمندی دانشجویان و نیازمندی‌های بازار کار تلاش کرده است.
دوره سوم مدرسه اشتغال شریف با هدف کاهش فاصله، میان توانمندی دانشجویان و نیازمندی‌های بازار از روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد.
علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام دوره سوم مدرسه اشتغال شریف به سایت http://careerschool.ir مراجعه کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی