fa «قراردادی» بودن برای پرسنل دانشگاه‌ها نگرانی ایجاد نکند وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به نظر من قراردادی بودن نباید برای کارمندان شاغل در دانشگاه‌ها هیچ نگرانی ایجاد کند. 4/24/2019 3:44:34 PM 4/24/2019 3:44:32 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
وزیر علوم:

«قراردادی» بودن برای پرسنل دانشگاه‌ها نگرانی ایجاد نکند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به نظر من قراردادی بودن نباید برای کارمندان شاغل در دانشگاه‌ها هیچ نگرانی ایجاد کند.
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:44
«قراردادی» بودن برای پرسنل دانشگاه‌ها نگرانی ایجاد نکند
منصور غلامی در حاشیه سفر به استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح ساماندهی آموزش عالی کشور در حال انجام شدن است، اظهار داشت: این کار در جهت کیفی‌سازی مراکز دانشگاهی، ارتقا و ماموریت‌گرا کردن آنها بر اساس توانمندی‌های مرکز دانشگاهی و ظرفیت مناطق جغرافیایی شهرستان‌ها و استان‌ها بوده تا بتوانیم در ارائه آموزش و پژوهش، تربیت نیروی انسانی مفید و مورد نیاز کار پژوهشی انجام دهیم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در استان فارس طرح ساماندهی آماده شده و پس از نهایی بشود ابلاغ می‌شود، عنوان کرد: هدف از این طرح تقویت مراکز آموزش عالی است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح ظرفیت‌ها، موقعیت جغرافیایی، شهری، اجتماعی و اقتصادی شهرها دیده می‌شود، بیان داشت: در طرح آمایش دانشگاه‌ها بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان مطالعه، بررسی کرده و برای آنان تعریف نقش و وظیفه قائل هستیم.
غلامی گفت: یک نیم آمایش را در مقدمه این ساماندهی انجام شده تا بتوانیم کار دقیقی را انجام دهیم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعداد قابل توجه نیروهای قراردادی دانشگاه جهرم، تصریح کرد: دانشگاه‌ها مسائل مالی و اداری خود را خودشان حل می‌کنند و ما هم از منظر قوانین و مقررات اگر حمایت‌هایی در ستاد وزارت علوم لازم باشد در کنارشان هستیم.
وی ادامه داد: از سال گذشته حقوق کارمندان قراردادی از خزانه پرداخت شده و هیچ فرقی از این لحاظ با پیمانی‌ها ندارد، لذا این نگرانی نسبت به قبل کمتر شده است.
غلامی تاکید کرد: به نظر من قراردادی بودن، امروز هیچ نگرانی نباید برای یک کارمند شاغل در دانشگاه ایجاد کند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بنده هرزمان و در هر‌کجا فرصت و زمان پیش بیاید از مراکز آموزش عالی مستقر در شهرها بازدید می‌کنم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی