fa بخشنامه‌ای وزارت آموزش و پروش درباره برای حق‌التدریسی‌ها خلاف قانون است نماینده مردم خمینی شهر در مجلس خواستار لغو بخشنامه حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها از سوی دولت شد که خلاف قانون مجلس تدوین شده است. 4/24/2019 3:46:01 PM 4/24/2019 3:45:59 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

بخشنامه‌ای وزارت آموزش و پروش درباره برای حق‌التدریسی‌ها خلاف قانون است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس خواستار لغو بخشنامه حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها از سوی دولت شد که خلاف قانون مجلس تدوین شده است.
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:46
بخشنامه‌ای وزارت آموزش و پروش درباره برای حق‌التدریسی‌ها خلاف قانون است
به گزارش خبرنگار خانه ملت، سیدمحمدجواد ابطحی در نشست علنی نوبت عصر امروز ( سه‌شنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز معلم و کارگر گفت: امروز روز تجلیل از شیخ بهایی بود و باید در مجلس از این بزرگ مرد تقدیر می شد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به ظریف و روحانی اظهار داشت: دست از اعتماد به آمریکا و اروپا بردارید و وادادگی در عرصه سیاست خارجی تا همین جا کافی است.
وی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: لازم است بخشنامه‌ای که برای حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت تدوین شده، لغو شود چرا که خلاف قانون است و علیرغم اینکه باید تا دو ماه پس از تصویب قانون در مجلس، بخشنامه‌ای تدوین می شد این امر صورت نگرفت و اکنون نیز چیزی که با تأخیر نوشته شده خلاف قانون است.
ابطحی در ادامه درباره رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد: این موضوع از دولت به کمیسیون بازگشته و وزیر باید آن را پیگیری کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه خطاب به وزیر راه خواستار رفع مشکلات جاده‌های حوزه انتخابیه خود و رفع معضل دسترسی‌ها به کمربندی خمینی‌شهر شد.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید تعهدات خود در خمینی شهر را اجرایی کند، همچنین لازم است معوقات و مطالبات بیمارستان‌های اشرفی و 9 دی خمینی شهر پرداخت شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به هفته شوراها خاطر نشان کرد: قرار بود شورای شهر داشته باشیم نه شورای شهرداری ها، از این رو شوراها باید به منزلت و جایگاه واقعی خود دقت کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی