fa معرفی رایگان متقاضیان کار در روزنامه فرهیختگان و کسب و کار 8/27/2018 3:59:44 PM 1/22/2018 11:18:19 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801130075_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801130075_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

معرفی رایگان متقاضیان کار در روزنامه فرهیختگان و کسب و کار

دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 11:18
معرفی رایگان متقاضیان کار در روزنامه فرهیختگان و کسب و کار
معرفی رایگان متقاضیان کار در روزنامه فرهیختگان و کسب و کار
 
دانش آموختگانی که در جستجوی شغل تمام و یا پاره وقت می باشند، می توانند با تکمیل فرم مربوطه توانمندیها و ظرفیت های کاری خود را بصورت رایگان در روزنامه فرهیختگان و سایر رسانه های مرتبط در تهران و کشور به شکل درج آگهی های کوچک تبلیغاتی معرفی نمایند.

**************
چند توصیه مهم:
1. فارغ التحصیلان محترم به تماس های مشکوک و یا هر گونه تماسی که درخواست واریز وجه برای استخدام را دارد اعتماد ننمایند و مراقب افراد سودجو باشند و موضوع را سریعاً به کانون فارغ التحصیلان از طریق شماره  تلفن 22008406 (10خط ) اطلاع دهند.
2. از خواهران کارجو تقاضا می شود پس از بررسی های لازم،در هنگام مصاحبه برای جذب، حتماً با یکی از بستگان در محل دفتر کارفرما حضوریابند و حتماً در خصوص صلاحیت و اعتبار شخص حقوقی و یا حقیقی جذب کننده نیروی انسانی از طریق اتحادیه،نظام صنفی و ... اطمینان حاصل نمایند، در ضمن پیشنهاد و تأکید می شود خواهران متقاضی کار email خود را برای ارتباط با کارفرمایان در سایت اعلام نمایید.
3. پیشنهاد می گردد برای اینکه از گستره کلیه خدمات کانون بهره مند شوید نسبت به عضویت رایگان از طریق همین سایت اقدام نمایند.یادآور می شود درخواست کارت شناسایی التحصیلی فارسی و انگلیسی با اعتبار 3 ساله بصورت اینترنتی قابل انجام است و نیاز به بارگذاری مدارک (عکس، کارت ملی و مدرک تحصیلی) می باشد.
4. تکمیل بخش مهارت ها و توانایی ها در جدول ثبت نام برای جذب استخدام شما بسیار مؤثر است.


جهت درج اطلاعات اینجا را کلیک نمائید.



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی