fa آزمون کاردانی به کارشناسی 98 مردادماه برگزار می شود مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 دانشگاه ها 11 مردادماه برگزار می شود. 4/30/2019 1:49:55 PM 4/30/2019 1:49:46 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مشاور عالی سازمان سنجش:

آزمون کاردانی به کارشناسی 98 مردادماه برگزار می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 دانشگاه ها 11 مردادماه برگزار می شود.
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 10:49
آزمون کاردانی به کارشناسی 98 مردادماه برگزار می شود
حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایرنا، اظهار کرد: فرایند ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 در روزهای 10 تا 16 اردیبهشت ماه جاری از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
وی افزود: علاقه‌ مندان به تحصیل در دوره‌ های کارشناسی ناپیوسته ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون که همزمان با شروع ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار خواهد گرفت) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.
وی گفت: پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت می پذیرد.
توکلی ادامه داد: تمام متقاضیان اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بدون آزمون است، مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.
به گفته این توکلی، داوطلبان با پرداخت مبلغ 34 هزار تومان نسبت به ثبت نام در این آزمون و انتخاب رشته اقدام کنند.
توکلی گفت: چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی باشد، علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 6900 تومان برای این دوره ها اقدام کند.
وی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه 11 مردادماه برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت نام برای شرکت در آزمون، تمام داوطلبان متقاضی رشته های امتحانی پذیرش با آزمون و پذیرش بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، مطالعه شرایط و ضوابط هریک از کد رشته های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل های خود اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی