fa پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی تهیه شد وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی را پس از مصوبه مجلس تهیه کرده و در صورت تایید نهایی، وزارت آموزش و پرورش آماده انجام این تغییرات است. 5/8/2019 4:18:12 PM 5/8/2019 4:18:08 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
بطحایی:

پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی تهیه شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی را پس از مصوبه مجلس تهیه کرده و در صورت تایید نهایی، وزارت آموزش و پرورش آماده انجام این تغییرات است.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:18
پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی تهیه شد
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد بطحایی روز دوشنبه هنگام سرکشی به مدرسه دخترانه سه کلاسه خیرساز سوته کشی روستای محمدآباد گرگان اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش تا حد توان از این معلمان حق التدریسی به عنوان بخشی از بدنه بزرگ آموزشی کشور حمایت خواهد کرد.
وی بیان کرد: پیش نویس این طرح تهیه شده و در روزهای آینده با نظارت 2 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون های مربوطه در مجلس مربوطه آماده ابلاغ خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: تعدادی از معلمان حق التدرسی مشمول این طرح برای آماده شدن شرایط بکارگیری و تبدیل وضعیت شغلی باید دوره های آموزشی تخصصی را برای ورود به مدارس در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان، علاوه بر افتتاح سالن ورزشی المپیک در گرگان، عملیات ساخت چند واحد آموزشی را در شهرهای آق قلا و گمیشان آغاز کرد.
در این سفر وزیر آموزش و پرورش را حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وزیر آموزش و پرورش همراهی می کنند.
بطحایی سیزدهم فروردین ماه نیز برای سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان به گلستان سفر کرده بود.
پیشتر احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که 308 مدرسه این استان در جریان سیل اخیر خسارت شده اند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی